Potrzebujesz zrobić coś z nieestetyczną fałdką na Twoim brzuchu? Masz zwoje tłuszczu szpecące Twą talię? Nie czujesz się z tym komfortowo? Warto, żebyś zwrócił szczególną uwagę przede wszystkim na wykonywanie systematycznego treningu opartego na klasycznych brzuszkach. Po pierwsze, istotne jest właściwe przygotowanie się do nich. W tym celu warto jest postawić albo na twarda powierzchnię jaką jest dywan i podłoga, albo zainwestować w matę do ćwiczeń tego typu- będzie miękko, ale https://dotsplanet.pl/tag-produktu/posciel-dla-dzieci/ nie za miękko. Na pewno jednak nie będzie nas nic uwierało w plecy, jak ma to miejsce przy leżeniu bezpośrednio na parkiecie. W końcu w brzuszkach chodzi o ciągłe zginanie się i prostowanie. Musisz mieć także należytą przestrzeń, w której brzuszkom się poświęcisz solidnie. Najlepsze będzie zacisze domowe, gdzie nie będzie krępował Cię czyjkolwiek widok jak to często ma miejsce na siłowni czy w klubach fitness. Jeżeli chodzi o dom z kolei, to również pozbądź się tego, co Cię rozprasza i sprawi, że niedokładnie wykonasz swoje ćwiczenia. Pozycja wyjściowa do robienia brzuszków jest natomiast najważniejsza- musisz położyć się płasko na podłożu, a kolana podciągnąć pod siebie, aby skierować je równolegle w kierunku sufitu. Następni ułóż na płasko także stopy i gdy masz podciągnięte kolana, niech stworzy Ci się kąt prosty, abyś podciągając się w górę nie obciążał dolnych partii swoich pleców i nie nadwyrężał kręgosłupa.

Autor: